crosstraining

Enkel och effektiv träning för alla!

CROSSTRAINING är stationsbaserad träning för hela kroppen. Passen kan se olika ut eftersom instruktören själv får välja upplägg, men är alltid en mix av kondition, styrka och rörlighet. Oavsett om du väljer 45 eller 60 minuter får du en komplett träning! Genom att ständigt utmanas med nya rörelser och intensitet blir du snabbt mer vältränad och känner att träningen ger resultat!

Passet är uppbyggt kring en rad övningar som utförs i intervaller. När du är klar med ena stationen har du en kort vila innan du går du vidare till nästa. Efter några gånger kommer du veta hur mycket du vågar pusha dig själv för att vara ordentligt trött på slutet.

CROSSTRAINING är för alla och oavsett vad du har för utgångsläge så coachar och motiverar instruktören dig genom passet, hela vägen in i mål! Du jobbar självständigt och i eget tempo men kan dra nytta av de andra deltagarnas energi och kämparanda!

CROSSTRAINING är en av våra mest populära gruppträningsklasser, testa du också!

Power

Shape

Move

Ett typiskt pass

Genomgång av passet - upplägg och övningar
Uppvärmning som förbereder kroppen för vad som kommer
Huvuddel: olika stationer med kondition, styrka och rörlighet
Nedvarvning och stretch

Detta behöver du

Träningskläder som du känner dig bekväm i
Träningsskor för inomhusbruk
Vattenflaska och eventuellt en liten handduk att torka pannan med